Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har batteridriven tändknapp, precis som T68 beskriver, på min 2020! Jag har också enbart manuella energival. Skåpet fungerar väldigt bra för att vara ett absorptionsskåp! Står just nu i Spanien. Vårt tidigare skåp med elektrisk tändning och AES strulade mycket, fick bl a byta en elektronikbox. Automatik kan vara väldigt bekvämt..., när det funkar!Tack för info! Ska kolla. Det är en 09.
KrinilJag har batteridriven tändknapp, precis som T68 beskriver, på min 2020! Jag har också enbart manuella energival. Skåpet fungerar väldigt bra för att vara ett absorptionsskåp! Står just nu i Spanien. Vårt tidigare skåp med elektrisk tändning och AES strulade mycket, fick bl a byta en elektronikbox. Automatik kan vara väldigt bekvämt..., när det funkar!
Dometic RML 8330Krinil
Vad heter ditt ny absorptionsskåp