• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasol påfyllnadslista!

Eila & Pentti

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
4285
Medlemskap
2026
Kunde man inte starta en liknande lista/fil som för ställplatser för att hitta till billig gasol påfyllning/byte av flaskor.
Hemma vid hittar man snabbt sina ställen men utom socknes blir det ibland att besöka de svindyra bensinmackarna.

Sv: Gasol påfyllnadslista!

Hittar inte det jag söker....

Jag menar något sådant här:
GGM i göteborg (Sisjön)
]August Barks gata 7
421 32 Västra Frölunda
N 57° 38.833', E 11° 56.807'

Rusta Backaplan (Hisingen)
Deltavägen 4
417 05 GÖTEBORG[/font]
N 57° 43.504', E 11° 57.111'

Det fanns en fil här - tror den hette nåt med .kml på slutet - som man kunde öppna i google earth och se platsnålar med påfyllningsstationer på kartan. Någon som kommer ihåg den? Skulle gärna återfinna den själv också.

Det är det jag menar att man kunde skapa en lista likt ställplatslistan.
Eller att man inkluderar en ny punkt i Ställplatser där det framgår en fyllnads/bytes plats i närheten.

Hittade den på en gammal dator - kan öppnas i google earth.
Ps - funkar i pc, verkar inte funka i Android.

Bilagor

Senast redigerad av en moderator:

Det är det jag menar att man kunde skapa en lista likt ställplatslistan.
Eller att man inkluderar en ny punkt i Ställplatser där det framgår en fyllnads/bytes plats i närheten.

Det är alltid ett problem, någon måste göra det. :)

Om "någon" åtar sig jobbet med att sammanställa en lista på platserna kommunvis så kan säkert någon i admin lägga in den på lämpligt sätt.

Letar man på nätet så finns det några listor, ett par exempel:
http://www.energigas.se/Publikation...likationer/NormerAnvisningar/Company_LPG.ashx

Kartbok - Gasbilen.se

Sök på gasolpriser.se OBS du kan sortera listan efter tex, ort så kommer alla i"Pajala" på samma ställe ,hälsningar lasse

Tillbaka
Toppen