• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gasol i Norrland

Kultis

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
6287
Medlemskap
2026
Någon som känner till någon billig gasolförsäljning längs med E4 fr Härnösand och norrut. Som skåning är jag van vid priser runt 190-250:-. Här ligger priset på 380-450:-

Sv: Gasol i Norrland

Någon som känner till någon billig gasolförsäljning längs med E4 fr Härnösand och norrut. Som skåning är jag van vid priser runt 190-250:-. Här ligger priset på 380-450:-

Skall man semestra här uppe i norr och allt hänger på gasolpriserna
så är det klokt att stanna hemma. Ser gärna att även vi får era priserna på gasolen. Häggen i soliga Umeå

1 mil innan Sundsvall finns det en gasoldepå vid Svartvik.Det är skyltat 299:- för en pk10. Tyvärr tar de bara kontanter men Njurunda El heter en firma inom samma industriområde de håller samma priser och tar kort

VEM sa att det hängde på priset, konstigt svar! Klart bra om priserna varit likvärdiga, men som allt beror det ju tillgång och efterfrågan.

Bw husvagnar i umeå
där kostar det nu 299:-

Tillbaka
Toppen