• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Gasol i Ireland

Maya57

HBK Medlem
Kommun
Höör
HBK-Nr
45472
Medlemskap
2026
Hej vi planerar åka till Ireland nu i vår men får inga klara besked hur vi tankar gasol där , rådet vi fått är att installera LPG med fast tank till en kostnad av ca 11 tkr , ni som varit på Ireland hur har ni löst det ?

Hej vi planerar åka till Ireland nu i vår men får inga klara besked hur vi tankar gasol där , rådet vi fått är att installera LPG med fast tank till en kostnad av ca 11 tkr , ni som varit på Ireland hur har ni löst det ?
Ladda ner MyLpg appen, så ser du vad utbudet är. Vad jag kan se är det gott om tankställe om du har tank. Vi har nu kört med tank i 3 år. Smidigt! Värt varenda krona. Gasen är billigare ute i Europa. Ca en Euro per liter.

Senast ändrad:
Det finns ganska gott om ställen att fylla LPG på Irland

Tillbaka
Toppen