Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej
Man kan undra varför gasolen är mer än dubbelt så dyr i Sverige än i Tyskland
Mvh.Klas
Det jag har hört angående priset på gasol i Sverige beror på att vi använder för lite gasol här. Servicen (provtryckning mm) som måste göras med jämna mellanrum kostar en del och här används varje flaska för få gånger mellan servicetillfällena. Servicen tas ju ut vid byte och delas upp i det ungefärliga antal ggr flaskorna används i genomsnitt mellan service. Sedan tycker jag att prisdiferensen är väldigt stor beroende på var man byter.Hej
Mvh.Klas
Hej
Mvh.Klas
Hej!
Om byggmax slår sig in på gasolmarknaden kommer priset sannolikt att hamna någonstans mellan 20 och 30 kr/kg. Nu förekommer det priser på upp till 55 kr/kg. En prisnivå som är grotesk och inte kan förklaras av vare sig skatter eller butan/propan andel.
BBa
Ni måtte göra av med en hiskelig massa gasol som klagar.
För mej är det Diesel-kontot som tär mer på budgeten.
Jag vill klaga på dieselpriset![]()