• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Garmins navigeringsapp

Peking

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2025
Sv: Garmins navigeringsapp

Jag har för ett par dagar sen laddat ner garmins app, har även en garmin gps men tyckte att det kunde vara bra att ha garmin i telefonen. Har bara hunnit prova den ett par ggr. men jag är helt nöjd med den. Det finns även väder i den.
 
F

F.d. 27588

Guest
Sv: Garmins navigeringsapp

Är väldigt nöjd med Navigons app till IPad (2). Enda nackdelen är att det inte går att importera egna POI och att de särskilda apparna för det som jag har - POI-Viewer och iPoi - inte ar särskilt bra eftersom man måste ha internetanslutning för att de ska funka. Det går ju visserligen bra i Sverige, men utomlands blir det dyrt. Däremet funkar Mobile Life + bra med koppling till Navigon. Har även IGO primo Scandinavia, men gillar den inte.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Garmins navigeringsapp

Navigon har sina fördelar, särskilt kopplingen från Mobil Life + men är i övrigt lite ålderstigen när man jämför med iGO och Sygic. Antagligen beror det på att Garmin efter köpet av Navigon satsar på att utveckla appen i eget namn.
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Garmins navigeringsapp

Nu har Garmin äntligen släppt en uppdatering till IOS.
Och har tillfälligt sänkt priset till 569 kr också (förra gången varade sänkningen i en vecka).

Detta är dock en mindre uppdatering och den klarar tyvärr ännu inte att uttnyttja iPads stora skärm.

//Stefan
 
Toppen