Tack Nu fick jag en fil på 619MbKan ni testa nu om det fungerar.
Skal strax testa om den funkar på min Garmin.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack Nu fick jag en fil på 619MbKan ni testa nu om det fungerar.
Här också!Tack Nu fick jag en fil på 619Mb
Skal strax testa om den funkar på min Garmin.
Nu fick jag ner en på 590 MB!!Kan ni testa nu om det fungerar.
Tack Nu har jag laddat hem 619 Mb och lagt in filen i min Garmin 770Kan ni testa nu om det fungerar.
590 på Windows Edge. Skall prova igen.Att det blir olika storlekar beror nog på vilken dator man laddar ner på.
Jag får 605 på windows och 619 på Mac.
Det finns bara utan bilder som inte är mer än drygt 4Mb och filen skulle ändå bli över 500Mb utan tömningsplatser så det hjälper nog inte.Finns det någon fil att ladda ner till Garmin som bara innehåller ställplatser och campingar? Filen blir för stor om man ska ha med tömningsplatser etc, min navigator i multimedian kan inte ladda in så stora filer.
Filen är 590Mb under nedladdning i popup rutan men när man kollar på disk så är den 605Mb. Orsaken är troligen att Edge begär en zippad fil under nerladdning som sedan packas upp innan den läggs i hämtningsmappen.590 på Windows Edge. Skall prova igen.
Jack43
Det går inte att föra över gpi-filer med POI-loader.Jag har en Garmin 780. När jag ska ladda ner husbilsplatserna med PoiLoader vill den bara ta gpx-filen och inte gpi-filen. Hur har ni gjort för att ladda ner gpi-filen?