• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Garmin Nuvi 660

Caroland

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Tranås
HBK-Nr
4846
Medlemskap
2024
Chassiefabrikat: Ford
Chassiemodell: Transit
Chassietyp: Standard
Motortyp: 2,2TDCI
Årsmodell Chassie: 2007
Husbilsfabrikat: Hobby
Husbilsmodell: Van
Husbilstyp: Halvintegrerad
Årsmodell Husbil: 2007
Ämnesområde: GPS
Finns det någon som kan tala om för mig varför min GARMIN Nuvi 660 slutat kommunicera med mig via pip och muntliga instruktioner? Den orienterar tyst och rätt, men ljudet är borta. Batteriet är nytt och allt fungerade bra för två veckor sedan, då vi senast var ute och åkte. Alla inställningar är "go", men hon är tyst, som bara kvinnor kan. Har även försökt köra via FM, men inget resultat. Jag saknar INGRID. Vad och hur gör jag ??? Köpa nytt ??
 

gunnaro

FD HBK Medlem
Inlägg
52
Kommun
Årjäng
HBK-Nr
6766
Medlemskap
2023
Hej! Har du provat att höja volymen till 100 % jag har samma Gps ljudet blev borta i den men när jag höjde volymen så funkade den och den funkar ännu även när jag har sätt ner ljudet till 40 %
 

Caroland

HBK Medlem
Inlägg
24
Kommun
Tranås
HBK-Nr
4846
Medlemskap
2024
gunnaro skrev:
Hej! Har du provat att höja volymen till 100 % jag har samma Gps ljudet blev borta i den men när jag höjde volymen så funkade den och den funkar ännu även när jag har sätt ner ljudet till 40 %

Har pillat på volymen många ggr utan resultat. Igår fungerade dock ljudet via FM-sändaren, men jag vill ha ljud via GPS:en. Tack ändå för tips.
 
Toppen