• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Garmin lifetime, laddar ej ner

F

F.d. 25098

Guest
Hej.

Jag behöver hjälp.

Har en Garmin 1440T som jag köpt Lifetime kartor på Garmins hemsida för nedladdning.

På "My Garmin" har den dykt upp, men trots att jag följer anvisningarna startar inte nedladdningen. Den stannar där det står"söker kontakt med din enhet", "installera Garmin communication-plug in".

Har manuellt hämtat communication ver: 2.9.2.0, och den får kontakt med navigatorn.

Har uppdaterat till USB drivers _23

Har vista på min ena dator och XP på den andra, men det blir samma resultat på bägge datorerna.

Hjälp!!!!!!!!

Peter:wall:

F

F.d. 25098

Guest
Sv: Garmin lifetime, laddar ej ner

Problemet löst.

Redan vid första försöket uppmärksammade jaf att vissa bokstäver på "My Garmin" var ersatta av ett ? tecken.

Så nu slog det mej att man kanske skulle byta språk till Engelska och vips så startade nedladdningen.

Kanske kan vara till hjälp för någon i framtiden

Peter.:bye::bye:

Toppen