Mats/Inger Nilsson
HBK Medlem
Jag har uppdaterat kartan via Wifi smidigt då går det inte att spara på datorn dessutom har jag inte basecamp
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det var inte svaret på min frågaOm du installerat kartan på datorn skall den gå att öppna med programmet BaseCamp.
Ofta ingår fartkameror endast ett år, därefter får man förlänga abonnemanget.
Jag har tyvärr ingen 770 ännu så jag vet inte vad som följer med.
Bifogar bild på hur uppdateringsbilden ser ut hos mig.
//Jan-Olov
.
Du har inte gjort något fel. Likadant på min 760.Jag har köpt en Garmin camper 770 och Jag har lagt in HBK ställplatslista i den men symbolerna kommer inte upp på kartan under tiden man kör måste gå in i menyn i kategorier och leta upp den i poi filen den gamle gpsen kan jag se den på kartan under tiden man kör vad har jag gjort för fel
Inte säker på att det går. Har inte provat.Hur är det med 760 och nyare Garmin, kan man ta bort ikoner från att visas på kartan när man kör? Jag tänker på matställen, bankomater o. s. v. I tätorter ganska irriterande med alla blaffor.
Nej Mats/Inger det var inte var på din fråga, det var på Affezells inlägg. Det ser du också om du tittar på inlägget.Det var inte svaret på min fråga