• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Göteborgs husvagnsservice i Vallda...

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Jag undrar om nån i Kungsbackatrakten anlitat Göteborgs Husvagnsservice i Vallda,Lerkil? Jag har iallafall bokat tid för lite-av-varje service där inför säsongen. Jag ska ha kopplat in en automatiskk gasololmkopplare, provtrycka gasolen, fixa fast installation av växelriktare, dra fram ett nytt 12V+220V uttag vid dinetten m.m., alltså lite av varje.
Är det någon som anlitat denna firma? Vore intressant att få veta om ni är nöjda eller inte, och i så fall var det var som ni inte var nöjda med.
Jag har själv bara hört positiva saker, annars hade jag inte bokat tid, men det vore ju intressant och höra om nån mer servat där?
tacksam för synpunkter
Annette
 

pirat

HBK Intresserad
Inlägg
288
Kommun
Kristianstad
Sv: Göteborgs husvagnsservice i Vallda...

"fixa fast installation av växelriktare, dra fram ett nytt 12V+220V uttag vid dinetten m.m.,"
Se bara till så att elektrikern har behörighet att göra detta, annars kan du ju lika gärna göra det själv. Inte många husbilsverkstäder som har elektriker anställda.

Piraten
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Göteborgs husvagnsservice i Vallda...

151 träffar på Google, men ingenting annat än ren företagsinformation.....
Dom har i alla fall inte gjort bort sig så dom hamnar i tidningen.
Calle
 

gaisaren

HBK Medlem
Inlägg
736
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Sv: Göteborgs husvagnsservice i Vallda...

Vi anlitade firman med vår förra bil.Värmen som ej funkade. Lämnat släpkärran oxå(hjullager). Funkade alldeles utmärkt. Kunniga och trevliga.
Kanonfina bilder över bl.a Fjärås

ha det.....................:music-icon:
 
Toppen