• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Göteborg v29

• Startad av Startad av F.d. 4067
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 4067

Guest
Hej vi är nya på det här med husbil,har haft husvagn ett år(inget för oss).Nu är det så att en av våra söner ska spela fotboll i göteborg gothia cup v29.

Har bokat camping Kärralund,men problemet är att man bara får boka veckovis.Lör-Lör el Sön till Sön.Vi stannar bara till Tors.Vi vill lägga pengarna på nåt aannat kul istället.Har någon på forumet förslag på ställplats el annat?

Jeanette:mh4:

Sv: Göteborg v29

Gäller denna tossiga regel även för sommarcampingen Delsjön ?
Strax intill.
DS

Det beror på var fotbollen spelas annars har Ni Åby camping i Mölndal med bra bussförbindelser mot centrum!

Annars har du ju camping i marstrand tar en liten stund med bussen men kanske skönt å slippa storstan?

Hej!

Jag ska ringa och höra med dem andra campingarna.Jag tror den där tossiga regeln bara gäller vecka 29 eftersom cupen är stor.:oJag tror att matcherna spelas i närheten av stan.Ska kolla upp det.:msn_sun::msn_sun:

:wub: Jean1

Senast redigerad av en moderator:

Samma gäller Askims Camping Lö-Lö och Sön-Sön.Fick mail alldeles nyss.

:spinny:Jean1

Det blev Åby camping Sön-Tor inga problem.Billigare var det ocksåTack för tipset.

Jean1

Ja, den regeln gäller även Delsjön.
//Jean1

Tillbaka
Toppen