• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Göstas Vinterresa 2021 - 22

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gösta Evén

HBK Medlem
Inlägg
1.856
Kommun
Västerås
HBK-Nr
26664
Medlemskap
2024
Utsikt över marknadsplatsen ifrån Kastellet.

1.jpg 2.jpg

På vägen ner såg jag två hustak som härbergerade uppvärmning av varmvatten med solens hjälp. Verkligen smart, synd bara att det inte är flera som tar efter.

3.jpg

Vi gick senare igenom en jättestor naturpark.

4.jpg

När vi kom ut så tog vi en kall öl, på en uteservering.

5.jpg

På sen em satt jag en stund i min solstol och läste en ny bok. Denna gång Liza Marklunds bok Gömda.

Så småningom går solen ner bakom bergen.

6.jpg
 

Gösta Evén

HBK Medlem
Inlägg
1.856
Kommun
Västerås
HBK-Nr
26664
Medlemskap
2024
Tack alla för att ni bryr er och för att ni uppskattat mina reseberättelser här på HBK. Det har betytt mycket för mig.Tydligen skulle jag nu kunna "fritt skriva i forumet under samma förutsättningar som alla andra!" Det bemötande jag fått från admin har dock gjort att jag tappat glädjen med att dokumentera min reseberättelse här på HBK. Än en gång - tack alla för uppmuntran och jag önskar er många fina husbilsresor!
 

Ejden

HBK Medlem
Inlägg
27
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
19914
Medlemskap
2024
Tack alla för att ni bryr er och för att ni uppskattat mina reseberättelser här på HBK. Det har betytt mycket för mig.Tydligen skulle jag nu kunna "fritt skriva i forumet under samma förutsättningar som alla andra!" Det bemötande jag fått från admin har dock gjort att jag tappat glädjen med att dokumentera min reseberättelse här på HBK. Än en gång - tack alla för uppmuntran och jag önskar er många fina husbilsresor!
Det var tråkigt men förstår dig. Lycka till med dina resor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen