• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gåtan på spåret

Sv: Gåtan på spåret

OK, jag tror jag vet svaret men har ingen ny gåta att lägga ut. Om jag har rätt är det fritt fram:
Blåskatarr

Bara för att hålla liv i tråden så undrar jag vad man kallar "härmapan i skogen?
MVH Bjarne
:mh4:

Bara för att hålla liv i tråden så undrar jag vad man kallar "härmapan i skogen?
MVH Bjarne
Jocke Sjöberg det ser ut som om denna tråden har blivit överflödig, så den kanske skall vila ett tag och återuppstå fram mot hösten.
MVH Bjarne
PS
Det skall vara EKOT.
DS

Nu är det höst! det har jag bestämt för jag fryser, så nu sparkar vi igång den här tråden igen och försöker ha lite roligt.:twitcy:

Jag är svart när jag är ny, röd när jag används och grå när jag slängs, vad är jag?

mvh jocke

Inte rätt Knut, men kopplingen mellan svensk eller norsk tändsicka är väldigt stark!

:D mvh jocke

Måste dra iväg en sväng så jag kan inte bevaka den,, men vi säger väl så här: Spåret är öppet för vem som helst! :D

mvh jocke

Nu är jag här igen.

Vad är det som kan sitta i ett hörn men ändå åka jorden runt? :wideeyed:

jocke

Tillbaka
Toppen