• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

"Gåsapågen" ny i klubben.

Gåsapågen

FD HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
77
Medlemskap
2022
Vi tar också steget över till nya husbilsklubben, önskar klubben en fin fortsättning och alla medlemmar en riktigt god jul o gott nytt år med trevliga träffar typ Hörröd. Midsommaren är väl redan beställd har jag för mej. MVH Ulla o Alf

Sv: "Gåsapågen" ny i klubben.

Hej Alf & Ulla, välkomna till klubben
Vi är många som gått över till till den här klubben. Självklart blir det midsommar i Hörröd, nästan alla som har varit på träffarna i Hörröd har blivit medlemmar i husbilsklubben.se Undrar om Arne kommer om han i så fall tar med sin resegrammofon så vi kan dansa utomhus. Jag kommer att sätta in midsommar i Hörröd som en träff, sen blir det först till kvarn som gäller.
Kan vi klara 20 bilar i Hörröd?

Hej Alf & Ulla, välkomna till klubben
Vi är många som gått över till till den här klubben. Självklart blir det midsommar i Hörröd, nästan alla som har varit på träffarna i Hörröd har blivit medlemmar i husbilsklubben.se Undrar om Arne kommer om han i så fall tar med sin resegrammofon så vi kan dansa utomhus. Jag kommer att sätta in midsommar i Hörröd som en träff, sen blir det först till kvarn som gäller.
Kan vi klara 20 bilar i Hörröd?
Ja har för mej vi pratade om det, Gyllin boka väl där vi stod, men det går kanske fler om vi använder nere på baksidan också?

Var ligger Hörröd. En sökning på Eniro gav fem träffar...

Vi tar också steget över till nya husbilsklubben, önskar klubben en fin fortsättning och alla medlemmar en riktigt god jul o gott nytt år med trevliga träffar typ Hörröd. Midsommaren är väl redan beställd har jag för mej. MVH Ulla o Alf

Gåsapågen körde ni en SMC förut eller kör ni det ännu :confused:

Det stämmer vi hade en SMC, men har bytt till en Adriatik Alkov med garage:)
Men bodelen på SMC var bra :) Men chassit på Ivecon rostade upp:(
Vi ses :cool:
Bertil o Maritha.

Tillbaka
Toppen