Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Längsta Gäddan blev 114cm och vägde 11kg. Man fotar dom mot en bräda som är måttangiven sedan kastar man tillbaks den.
Du jag pratade med en av fiskarna och han kunde inte förstå hur vi kunde köpa så dyra husbilar och stå nere vid vattnet och glo och inte vara ute och fiska med dom.Håller med dej , vad meningslöst att köpa dyr utrustning köra ut med båtarna och sätta krokar i fiskarna och bara mäta dom och sen kasta i dom .
För fiskarna blir väl skadade av att kroken sätter sig i käken men fisken kanske är gladare av skadan än att bli dödad .
Nästa års älgjakt ... Man skjuter älgen väger och mäter den och sätter en kork i in och utgångshålet ......