F
F.d. 60010
Guest
Skulle behöva fylla på gas eller byta flaska, är i Frankrike, hur gör man enklast?
Sedan i Portugal, hur brukar ni göra där?
Tack
Tack
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej du kan bara fylla fast gas tank men du kan hyra en fransk gasol flaska det gjorde jag bara lämna adressen o betala hyran plus gas tror det kosta 15 euAj då ok. Kan man fylla på sina p10?
I Portugal kan du fylla svenska flaskor i Quelfes ligger i Algarve. N37 03' 50'' W7 48' 45Ok tack. Är bara här 2 dgr. Hur gör vi bäst i Portugal?
I Portugal kan du fylla svenska flaskor i Quelfes ligger i Algarve. N37 03' 50'' W7 48' 45
Svårare i Spanien jag har spanska flaskorKan detta göras i Spanien också?
I Ayamonte vid gränsen till Portugal finnsKan detta göras i Spanien också?
Kan detta göras i Spanien också?
Skulle behöva fylla på gas eller byta flaska, är i Frankrike, hur gör man enklast?
Tack
här fyller vi alltid våra svenska flaskor när vi är i Portugal, Algarve. Dom har adaptrar.Skulle behöva fylla på gas eller byta flaska, är i Frankrike, hur gör man enklast?
Tack
När ni skriver här fyller vi våra flaskor och lägger in LPG stationer avsedda för bilar och där det går att fylla tankflaskor.
Hur gör ni när det gäller vanliga flaskor? Har ni eller personalen våg?