• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fylla Gasolflaskor

Runar

HBK Medlem (P)
Inlägg
922
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Hej, jag håller på att göra POIs till navigatorn på alla ställen där man kan fylla sina egena flaskor runt om i Sverige OBS inte byte av flaskor.

Vet ni var så är jag tacksam vad företaget heter ev hemsida och om ni har koordinaterna så är det ett plus. Har ni oxå information om detta utanför Sverige så går det oxå bra.

Detta kommer att delas med till HBKs medlemmar
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Fylla Gasolflaskor

Hej, jag söker (googlar) efter något ställe att fylla på i Västeråstrakten men hittills så har jag inte hittat något.:(

Hittade de här istället: Hitta till oss | Gasolfyllarna,

Mina sökningar tar mig allt längre bort från västerås.:D
GasolDepan.se
Välkommen till GASTOLL.se i Strängnäs tyvärr ingen adress eller position men jag jobbar på det.

Angående Gastoll i Strängnäs så är det enda jag får fram att det ligger på Fjädervägen.

mvh jocke
 
Senast redigerad av en moderator:

SirMcLain

HBK Medlem
Inlägg
6.732
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Fylla Gasolflaskor

Hej, jag söker (googlar) efter något ställe att fylla på i Västeråstrakten men hittills så har jag inte hittat något.:(

Hittade de här istället: Hitta till oss | Gasolfyllarna,

mvh jocke

Det finns i Eskilstuna Jocke vid industri infarten. Där kan du fylla. Klicka på min "Bra och ha karta" nedan så ser du adressen på Google kartan.
Trevlig midsommar.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Fylla Gasolflaskor

Jag har letat mer efter nåt ställe att fylla gasol här i min hemstad men jag hittar inget, jag säger inte att det inte finns men jag ringde till AirLiquide här i stan och frågade och de hänvisade mig till Primagaz, skickade ett mejl till dem och de svarade att de bara byter flaskor.

Men min kamp med/mot google fortsätter och andra ställen dyker upp :)
Nyköping har de här stället: Gasolmacken i Nyköping

N58 44 38 E17 00 31

google

mvh jocke
 
Senast redigerad av en moderator:

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.557
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Fylla Gasolflaskor

Den gode Sir har tankflaske og kan fylle på alle steder hvor en kan fylle LPG på biler - omlag 20 steder i Sverige og 140 steder i Norge. Pris fra 7:50 pr liter og oppover (lavest pris i Norge!)
 
Toppen