Roger&Lana
HBK Medlem
Hej, finns här någon som har anlitat någon verkstad i Tyskland eller Sverige för ev fukt problem,och som har utfört ett kanon jobb Svara gärna med egna erfarenheter och namn på verkstad och ev kontakt person mvh Roger
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Montera West AB i Seglora vill jag rekommendera, inte så värst långt från Varberg. Gör mina fukttester där och jag upplever att de har väldigt kunnig personal som vet vad de talar om. De verkade ha mycket att göra då jag var där i veckan men du kan ju alltid ringa, tel: 0320-91030
De fixade en bil jag skulle sälja som inte var helt ok. Tyckte det jobbet såg bra ut, utifrån mina ringa kunskaper skall tilläggas.
Bilen böts bort så jag vet inte vad som hände med den. Köpte då en Contura -09 träfri.Hej Håkan det låter som om att vi har ett liknande problem på samma ställe Hur gick ni till väga??