Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har frontkamera på min husbil med 170˚ vinkel.. Lite svårt att se hörnen vid trånga passage fast den sitter högt uppÄr det någon som har prövat att ha en BC 40 trådlösa kamera "som frontspegel" i fram,för att att på så sätt se "hörnen" på HB:en.
Har beställt 2st små kameror som placeras på backspeglarna riktat mot hjul/framskärm och hoppas det blir bättre..
Låter intressant!
Har du någon länk?
Pålle
Hur kopplar du in dessa kamerorHittade denna film. Ebay finns den med högre upplösning samt 170* vinkel.
Kabeldragning igenom spegelhuset och sedan igenom dörrkarmen i gummibälgen. Montera ihop videokabeln med monitor och en switch kontakt för att aktivera dessa. Har en Alpine X902D-DU Och där kan jag även använda mig av Side cam utöver front och backkamera Med dubbellins. Hade sidokameror på min förra husbil och var hur bra som helst. Diskret och bra upplösningHur kopplar du in dessa kameror
lage