Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Då har du missat något, var och varannan yngling går ju omkring i badtofflor.Då gick tuffingarna i tofflor...dagens tuffingar vet varken vad tofflor eller Puch är för nånting.
Tror att det menas trätofflor och inte badtofflorDå har du missat något, var och varannan yngling går ju omkring i badtofflor.
Omöjligt att veta vad som menas.Tror att det menas trätofflor och inte badtofflor
Tommy
Vad som menas med tofflor är också en fråga om dialekt.
Jag är väl inte alldeles ung(52 år) men här i mina trakter (Hudiksvall ) har jag nog aldrig hört tofflor om träskor.Kristian... du ska va glad.... märks att du hör till de yngre... (ännu)!
Ett gott råd. Bli aldrig gammal.
Fast nu har vi lämnat både fricamping o kylskåp... Men vad gör det ?
Hej! Gasol är det mest effektiva och då styrs kylen med termosat inkopplad precis som på 230 volt. På 12 volt används en klenare värmepatron som ej går över termostaten. Detta innebär att 12 volt går konstant och drar ur batterierna vid dåligt väder.Använder ni gasol eller 12v till kylskåpet vid fricampning? Drar kylskåpet mycket ström på 12v? Har solceller och 2 bodelsbatterier.
Extremt ung.... jo jag valde så klart ordet tofflor...med avsikt...Jag är väl inte alldeles ung(52 år) men här i mina trakter (Hudiksvall ) har jag nog aldrig hört tofflor om träskor.
Är du i Skåne så är det potatis. Hamnat lite väl långt ifrån fricamping, eller??Det skall finnas något i Skåne som heter pantofflor. Kanske felstavat.
Fast det är något helt annat.... men väldigt rolig kommentar.... det borde finnas nån kurs i SFS... dvs Skånska för svenskar!