• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fri uppdatering av kartor

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Fri uppdatering av kartor

Hej på er !!

Jag var precis inne och uppdaterade mina kartor, jag laddade ner "map of nordics" det gick inte så bra, efter detta så försvann all kart information från Sverige,

Vad kan jag ha gjort för fel ???

Du får ha tålamod, det tar en bra stund att ladda ned 2-300 MB.
Stapeln för nedladdning visar tyvärr inte rätt men nedladdningen funkar ändå.

F

F.d. 4220

Guest

Hej på er !!

Jag var precis inne och uppdaterade mina kartor, jag laddade ner "map of nordics" det gick inte så bra, efter detta så försvann all kart information från Sverige,

Vad kan jag ha gjort för fel ???

Du har inte gjort något fel. Ibland registreras den inte rätt. Gör bara om det så bör det fungera. Jag förutsätter för övrigt att det är iGO du har problem med...

//Stefan

F

F.d. 25605

Guest

Ni är som vanligt otroligt snabba på att hjälpa till, Tack !!!

Var på min första tur nu i juli med IGO navigatorn, oj va bra den var, minns för två veckor sedan när vi kom ganska sent fram till Barcelona söderifrån och skulle korsa stan för att hitta fram till en camping ( masnou) som ligger nere vid havet, det var en jävligt tuff resa kan jag lova, det var filbyten i den högre skolan, sjukt mycket trafik och allmänt kaos, men IGO,n löste detta galant, själv hällde jag upp semesterns största whisky när vi var framme.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Under NEWS i Mobile Life + står:

"(Do, 04 Jul 2013)
Die Stellplatz-App von promobil gibt es jetzt auch für Android Smartphones. Die App beantwortet alle Fragen: Welcher Wohnmobil-Stellplatz ist in der Nähe? Gibt es Strom, Wasser, Ver- und Entsorgung? Wie lauten die Geodaten und Kontakt-Adresse?"

Ja, tyvärr är det inte plusversionen som kan användas offline. Den saknar också många inställningar men är klart användbar.

Man kan ju hoppas att plusversionen kommer så småningom, det blir ett lyft för Android!

Toppen