• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fråga om ställplatser/husbilsplatser

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Hej någon mångkunnig person.

Är det någon skillnad mellan ställplatserna och nedladdningsbara husbilsplatser på "medlemmsforumet"?
 
F

F.d. 55256

Guest
Sv: Fråga om ställplatser/husbilsplatser

Jag vet inte om jag kan räknas till mångkunnig men om du menar de ställplatser som finns i Bordatlas jämfört med de som finns här på sajten så är de olika. De platser som finns här är ju tipsade av medlemmar och är unika. Det kan väl iofs vara så att de ibland kan sammanfalla. Hoppas webansvariga rättar mej om jag har fel. OveG
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.823
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Fråga om ställplatser/husbilsplatser

Nerladdningsbara Husbilsplatser är en ögonblicksbild av de Husbilsplatser/Ställplatser som fanns i Forumet det datum som anges vid nerladdningen.

Detta innebär att Forumet alltid innehåller det som är aktuellt just nu men det som är nerladdningsbart saknar det som tillkommit mellan de olika datumen.

Eftersom uppdatering av det som laddas ner är helt manuellt och tidsödande så uppdateras dessa filer när vi har tid.

/Mvh
Håkan
HBK Web
 
Toppen