• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fotsteg

fusen

FD HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Ånge
HBK-Nr
4869
Medlemskap
2021
Har en Lagan 410 och nu funderar jag på ett fast fotsteg ,den lösa pallen står kvar på en bensinmack i Västerbotten. Vad är att tänka på? Klarar man av att göra det själv? Skall man ha ett eller två steg. Har inte tänkt mig ett motordrivet.
Rickard
 

Alve

FD HBK Medlem
Inlägg
2.723
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Sv: Fotsteg

Tänker också köpa ett fotsteg. Har tröttnat på pall ut och in. Funderar på Omnistep handmanövrerat c:a 1.500:-. Försöker hitta uppgifter om hur det skall monteras och hur man skall ställa in det på höjden.

Alve
 
F

F.d. 9480

Guest
Sv: Fotsteg

Hej Alve!
Jag har ett fotsteg i rostfritt/galv material som man drar ut - fäller runt - klart!
Har inte använt det ännu då jag just köpte ett motordrivet till Winnebagon, men som jag inte monterat ännu. Kanske kan vara intressant?
 

Alve

FD HBK Medlem
Inlägg
2.723
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Sv: Fotsteg

Hej Alve!
Jag har ett fotsteg i rostfritt/galv material som man drar ut - fäller runt - klart!
Har inte använt det ännu då jag just köpte ett motordrivet till Winnebagon, men som jag inte monterat ännu. Kanske kan vara intressant?

Hej!
Tittade igenom lite trådar och hittade ditt inlägg. Har missat det helt förut. Inte tackat ens.

Ja. Det blir jag nyfiken på. Har du det kvar.

Hälsningar
Alve
 
Toppen