• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyhet! Forumet uppgraderat

F

F.d. 14324

Guest
Pålle, det finns flera sätt och jag tar de jag först kommer att tänka på.
1. Om "på spåret" inte syns i vyn under Senaste nytt så kan ett sätt vara att trycka på "Visa Fler" i slutet inläggen så kanske de finns kvar en bit ner där, dock har vi sett att några av er saknar knappen Visa Fler så för dem funkar inte detta just nu.
2. Klicka på Forum i blå menyn, klicka därefter på Under markisen, bägge på spåret ligger i det forumet och det brukar återfinnas på första sidan där, om det inte varit tvärnit en längre period, då kanske det kan bli aktuellt att kolla på fler sidor.
3. En nyhet, när du väl hittat dem, bokmärk dem med vår nya bokmärkesfunktion, om du vill lägger du till ett namn/rubrik på ditt bokmärke och kanske en etikett om du vill.

1581532005449.png

Sen kan man relativt snabbt dra fram sina bokmärken genom att trycka på sig själv i menyn och därefter på knappen bokmärken

1581532229686.png

Det finns fler sätt att lösa detta på och lämpligen gör man det på det sätt man trivs bäst med. :)
För smidighetens skull om någon vill bokmärka På Spåret redan nu utan att scrolla:

mvh jocke
 

Ubbis

HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
Onsala
HBK-Nr
14448
Medlemskap
2024
Hej, jag har fått "visa flera" knappen nu men när jag klickar på den så flyttas jag över till "olästa inlägg". Det kommer säkert att ordnas men skriver detta som information till er som sliter med sidan. Kanonbra jobbat av er.
 
F

F.d. 4220

Guest
Den enda "Visa fler"-knapp jag hittar är under "Senaste filer", men inte någon under "Senaste inlägg".

Det verkar som att den knappen dyker upp efter ett tag.
Oklart vad det är kopplat till. Jag har sett den komma och gå på en användare för att numera visas hela tiden.

Så förhoppningsvis så sätter sig den funktionen inom några dagar.
Men jag fortsätter att hålla ett öga på det.
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.581
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Bjällran och Notiser ger ingen länk till tråden och inlägget som blivit gillat, citerat m.m.
Hoppar man till "Visa alla" Notiser så finns det ingen fungerande länk där heller.

M.v.h. JANKRO.

(Sorry kanske hänger samman med problemet ovanför med Profilen och Mottagna Gillande men där verkar det funka nu.)
 
Senast ändrad:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Upptäckte just ett litet fel, när jag la in ett inlägg i tråden ”vilken plåtis är bäst?”.

I min text står det, ”vilket vi som vi vilket vi fick, men på bekostnad av att kylskåpet hamnade på golvet, men en ljusare kupé blev det.”

Trots att jag ändrat det till, ”vilket vi fick, men på bekostnad.....” och som jag sparat ett antal gånger nu, men den gamla texten står fortsatt kvar.

Inget stort problem, men det kanske dyker upp hos flera.

TommyD
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
@Los Suecos Det är nog så att du missat att det även finns lite text bredvid din bild.
Den flyttas ner när du postat inlägget.

Visa bilaga 189044
Tack, så var det självklart, nu har jag förhoppningsvis lärt mig något.

Ett alldeles speciellt tack till Gunnar som snyggade till mitt inlägg.

Tommy
 
D

Deleted member 11118

Guest
Under Förmåner i den blå listen

 
Toppen