• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Forslag til justerbar solskjerm venstre side helintegrert bobil?

Svein_H

HBK Medlem
Kommun
Aurskog-Høland
HBK-Nr
38519
Medlemskap
2025
Jeg sliter veldig når sola kommer inn fra venstre når jeg kjører, spesielt utpå ettermiddagen og kvelden med litt lav sol. Fastmontert solfilm på de fremre sidevinduene er ikke tillatt i Norge, men er det noen som har forslag til alternative løsninger for vinduet i førerdøra samt trekantvinduet mellom døra og frontruta? Vinduet i førerdøra bør helst kunne senkes, så jeg tror ikke noe med sugekopper rett på glasset vil funke der.

Det bør jo helst være gjennomsiktig, jeg tviler på at en vanlig rullgardin montert under overskapene vil være så veldig populært hvis jeg blir stoppet i kontroll...

Rapido9097

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
10424
Medlemskap
2025
Jeg sliter veldig når sola kommer inn fra venstre når jeg kjører, spesielt utpå ettermiddagen og kvelden med litt lav sol. Fastmontert solfilm på de fremre sidevinduene er ikke tillatt i Norge, men er det noen som har forslag til alternative løsninger for vinduet i førerdøra samt trekantvinduet mellom døra og frontruta? Vinduet i førerdøra bør helst kunne senkes, så jeg tror ikke noe med sugekopper rett på glasset vil funke der.

Det bør jo helst være gjennomsiktig, jeg tviler på at en vanlig rullgardin montert under overskapene vil være så veldig populært hvis jeg blir stoppet i kontroll...
Denna har jag. Fillikid Solskydd Rullbart 2-pack

Svein_H

HBK Medlem
Kommun
Aurskog-Høland
HBK-Nr
38519
Medlemskap
2025
Liknande dessa har jag. Fast vi köpte dem på en stor mack i närheten av Värnamo för 10 år sedan. Rullgardin, 35 x 47 cm
Jeg har vurdert noe slikt, men det var det med sugekopper rett på vinduet da, jeg vil helst kunne heve og senke vinduet uten å tenke på at gardinen er festet der.

Det må nok bli en rullgardin av noe slag, montert på undersiden av overhyllene. Noe som henger fritt og enkelt kan justeres opp og ned under kjøring, og som ikke kommer i konflikt med bilens blendingsgardiner.

Toppen