Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag vet inte vad Folksam (Folkskam som någon skrev här på forumet) pysslar med?
Jag fick som jag skrivit om i en tidigare tråd ett pris på Elmiamässan och ett löfte om att priset skulle gälla from det att jag ställer på min husbil i vår.
När jag för några veckor sedan ringde för att teckna denna försäkring var premien en helt annan, förklaringen jag fick var att de haft ökade skadekostnader och att de numera har nya parametrar för premieberäkningen.
Länsförsäkringar som jag har haft/har på husbilen har däremot sänkt premien med några kronor mot senaste året.
//Tommy
Skulle man inte kunna göra en lista på vad ni har fått för premie på era husbilar så skulle man kunna gämföra priserna på likadana fordon. Skulle vara intressant att se hur mycket det skiljer på lika bilar.
Markko.![]()