• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Folksam

Jag vet inte om Folksam ens är intresserade av att ha husbilar som kunder längre. La nyligen över mina 3 personbilar till Folksam efter att fått ett mycket bra erbjudande från dem men husbilen var de inte intresserade av. " Det är så mycket bekymmer med dessa..." Man kan ju förstå att försäkringsbolagen drar öronen åt sig när man läser här om strålkastare som kostar 50.000 kr styck...Men till min gamla 03a finns det ju strålkastare för under 1000 kr då ju hytten är FIAT original som väl byggts I 100.000 tals exemplar. Design vansinnet måste få ett slut om det inte framtiden ens ska gå att helförsäkra husbilar!

Ja... att t ex förlänga reseskyddsdelen på en hemförsäkring kostar ganska mycket! För att få ett exakt belopp måste man uppge personnummer.... priset stiger AVSEVÄRT med åldern...

hej
Vi fick en höjning från 8100 till 12000 med 6000 självrisk vagnskada inkl rabatter byter till annat bolag året runt för hälften med 3000 självrisk .
Varsam 11500 .

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen