• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Folksam husbilsförsäkring - kraftig premiehöjning!

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Jag trodde att tråden enbart handlade om bilförsäkring. Men som vanligt kommer det in annat. Nu sa jag inte att vi var utomlands i 2 mån och hemförsäkringen gäller väl hela året i Sverige.
Jo så är det ofta. Just när det gäller byte från Folksam till annat bolag för husbilsägare hänger det dock ofta tätt samman med reseskyddet för många. Därför viktigt att se helheten och inte bara delarna.

Hdkrister

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
34235
Medlemskap
2025
Jo så är det ofta. Just när det gäller byte från Folksam till annat bolag för husbilsägare hänger det dock ofta tätt samman med reseskyddet för många. Därför viktigt att se helheten och inte bara delarna.
Vi har de 185 dagarna i försäkringen, vill vi stanna ute en extra månad skulle det kosta över 3000kr ……….

Toppen