• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Foggs simkort och Huawei E589

• Startad av Startad av F.d. 53284
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 53284

Guest
Jag har Foggs 10gb kort sedan starten. Fungerar utmärkt på min iPad.
Idag gjorde jag ett försök att mha en adapter installera på min 4-g router Huawei E589. Gick så där. Apaptern fastnade, togs ur med visst våld varav det är omöjligt att få in något som helst SIM-kort.
Ni som kör Fogg och E589. Har ni beställt ett större SIM från Fogg eller hur har ni löst problemet?
Tacksam för svar.

Sv: Foggs simkort och Huawei E589

Det finns olika sorters adapters. Jag har två, en med hel baksida och en med ett hål där det lilla simkortet stoppas. I den förstnämna adaptern, följer sällan simkortet med, utan det fastnar so som du beskrev. I den andra sitter simkortet bra och det fungerar utmärkt att både sätta i och ta ut kortet.

//Stefan

Sv: Foggs simkort och Huawei E589

Hej hur lyckades ni få Fogg-kort att fungera i Huawei e589. Var det en olåst router?

/Birgitta

Tillbaka
Toppen