• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fogg

  • Startad av Startad av F.d. 52994
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 52994

Guest
Är det någon som har problem med Fogg idag. Den funkade bra igår, men nu på morgonen är den helt död. :confused:
 
Sv: Fogg

Jag ser nu att min apn har ändrats, datorn lever tydligen sitt eget liv ibland
 
Sv: Fogg

Ibland kan det hjälpa att starta om enheten.
Fungerar inrikes även med data.tre.se och bredband.tre.se.
 
Sv: Fogg

Idag är mitt gratisfogg dött. Har provat att ändra APN (internet.foggmobile.com, bredband.tre.se, data.tre.se), starta om, hård reset, och att välja om nätverksoperatör utan framgång. Är det flera som har problem idag?
 
Sv: Fogg

Logg på hos fogg og se på status på ditt kort, jeg hadde brukt opp ene fogg-kvoten min og da var det bråstopp uten varsel. Når vi kom til mnd-fornyelsen så våknet det av seg selv når vi slo på igjen routeren.
 
Sv: Fogg

Idag är mitt gratisfogg dött. Har provat att ändra APN (internet.foggmobile.com, bredband.tre.se, data.tre.se), starta om, hård reset, och att välja om nätverksoperatör utan framgång. Är det flera som har problem idag?

Det är samma här också, har provat alla möjliga inställningar, och tänkbara operatörer men inget funkar. Har även testat med omstart av min Ipad och det hjälper inte heller.

//Tommy
 
Sv: Fogg

Är det någon som har problem med Fogg nu.
Har provat alla möjliga inställningar.
Kortet i olika enheter.

Är betalande medlem premium
 
Sv: Fogg

Mitt har också slutat att fungera. Verkar vara ogiltigt numera. Har iofs aldrig betalat för det men enligt saldot har jag tid kvar.
 
Sv: Fogg

Nu är mitt igång igen utan ytterligare åtgärder. Apn är internet.foggmobile.com
 
Sv: Fogg

Svar från Fogg

Hi Nils,
The issue has nothing to do with the APN. It is an issue on the network side and our technicians are working on it. The problem will be fixed at the earliest.
Thanks for your patience.
Best Regards,
Support
Fogg Mobile AB
 
Tillbaka
Toppen