• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fogg Danmark

F

F.d. 58815

Guest
Hej
Jag har nu uppgraderat mitt Fogg konto i iPaden till 10 gb. Vad händer när jag kör in i Danmark ? Måste jag göra ett aktivt val av databolag eller kopplas det om automatiskt till 3(?) i Danmark.
Kjelle

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Fogg Danmark

Fogg skall fortfarande fungera i Danmark liksom Tre men tyvärr inte i Norge.
Du behöver inte göra någonting förutom kolla att APN är internet.foggmobile.com och roaming är aktiverad. Jag har för mig att det även fungerar med data.tre.se och roaming avaktiverad i Danmark.

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Jag har för mig att vi var tvungna att starta om routern.. Detta gjorde vi när vi körde in i Österrike med säkerhet

F

F.d. 55451

Guest

Har inte hört om problemer på Amager eller langs kysten til Helsingør :D

F

F.d. 55451

Guest

URSÄKT :oops: - Jag tänkte på WiFog.

Fogg fungerar perfekt för mig överallt i Danmark som en extra 2 x SIM-kort, men bara 3G.
En extra SIM-kort till tabletten är bekvämt när du är mer än 1 km från ditt WiFi-nätverk.
Just nu använder Fogg.
SAM_0197.JPG

Å andra sidan har vi ca. 25% fri EU roaming med 3 ', också med Italien.
För priset av vanliga mobilabonnemang.
Så Fogg är inte längre i fokus.

Toppen