• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

flyttad

• Startad av Startad av F.d. 13334
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 13334

Guest
Hej i bland flyttas ämnen direkt innan någon svarat på dem :confused: varför.
vi är ganska så färska här på forumet så vi är på inlärning. Typ som i dag Tv i laptop försvann, när jag skulle in o titta var den borta likaså när vi ställde en fråga om skjutlucka så var den flyttad direkt ???

Sv: flyttad

Dom kan flyttas till bättre anpassad plats.Men sök på senaste ämne till höger så hittar du den du söker.
MVH Gunilla

Vi försöker lägga ämnestrådar under respektive ämnesrubrik. Du hittar dessa i högerkolumnen på förstasidan (klicka på loggan överst till vänster så kommer du dit). Det innebär att startar någon en tråd i Under Markisen om exempelvis byte av batteri så flyttas det till forum Elförsörjning. Detta för att det skall bli lättare att leta efter information i äldre trådar.

Flyttade trådar ligger dock kvar i listan Olästa inlägg så länge du inte läst senaste inlägget i tråden.

Olästa inlägg visar inlägg i 30 dagar efter de skrevs sedan försvinner inläggen från Olästa inlägg.

Tack nu förstår vi varför, tar lite tid innan tio öringen faller ner:D

Tillbaka
Toppen