• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fläckborttagning?

H

hianders

Guest
Vi har fått fläckar på vår relativt ljusa matta i bilen. Bl a sådant rött gott man dricker ur glas. Har någon tips på hur man får borta dessa?

HBK 145 Inger:wideeyed:

Sv: Fläckborttagning?

Såg en knalle på Kiviks marknad som hade dunderkuren, ingen marknad på gång??

sökte på vinfläck och fick upp galltvål.
eller blöt med vitt vin och använd potatismjöl....det finns säkert flera.....har bar testat saltet men då var det direkt.

Hej prova med flytande grönsåpa och vatten tar bort det mesta :swoon:

Hej hopp..

Komer ni Ludvika i helgen till kurts mässa så har vi också marknad i Grängesberg hela helgen fre-sön:yes: :yes: ..men om dom har ngn dunderkur mot fläckar vet jag ej:wideeyed: ska kolla..kan vara bra för framtiden..:twitcy:

Dalahälsn Från Lotta & Stefan

Senast ändrad:

Ja, vi kommer dit på fredag kväll och kanske kollar Grängesberg på söndag! Vi har en kompis i Ludvika som sysslar med loppisar, ofta i Grängesberg. Får se om han är där!
Skall bli trevligt att träffas Pettson´s!

HBK 145 Inger

Hej hianders..

Säger detsamma..ska bli kul att träffas..Namn-knapparna åker på direkt..även när vi går på marknaden...välkomna...
Hälsn Lotta & Stefan

Tillbaka
Toppen