• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fiskepärlor i norrland

F

F.d. 24435

Guest
Har börjat planera en resa till lappland som skall äga rum till somaren 2009. Vill gärna ha tips på bra fiskeplatser/ställen. Spinnfiske är vad som gäller. Tänker köra från Immeln, där vi bor, till Kvikkjokk som ligger strax norr om Jokkmokk. Tänkte "fiska mg fram", i varje fall en del av vägen! Jag är fullständigt säker på att det finns en hel del på detta formidabla forum som har mycket att dela med sig av gällande detta!
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Fiskepärlor i norrland

Hej o god fortsättning roysen... var ingen dålig resa som du börjat planerat in, låter härligt. Inte så lätt o plocka ut något till dig för det finns ju många fiskeplatser på vägen upp till Jokkmokk...o många olika vägval.

Om du får kläm på någårlunda färdväg senare, blir det nog lättare o speca ner några platser...annars tycker jag du ska börja med o kika här under fiskelänkar där några medlemmar har lagt in många o bra länkar med tips. På dessa sidor är det absolut inga problem o få timmarna o gå...


Lycka till !

Mvh
 
F

F.d. 52919

Guest
Sv: Fiskepärlor i norrland

God fortsättning. Tar Ni 45:an norrut så finns Vojmån en fin fiskecamp med strömmande vatten, 25 meter från 45:an!
 
F

F.d. 24435

Guest
Sv: Fiskepärlor i norrland

svårt att äga exakt vilka vägar det kan handla om, är öppen för alla förslag,har ingen brådska! sedan beror det ju också på vilka goda tips man får....gott nytt själv :)
 
Toppen