Sv: Fiskeforum ?!
Ok, Hasse P!
Jaså ni var här i krokarna?
Det var ju synd att fisket var dåligt.
Jag har då legat sjuk i flunsa eller vad det är med 40 graders feber sedan förra fredagen så mej kunde du inte stöta på varken vid Djupsjön eller någon annanstans. Jo här hemma på gatan förståss har jag rört mig men det är först nu senaste 2 dagarna. Har man en liten jycke så måste man ju ut ibland trots att man inte vill.
Bilskrammlet ja, det läste jag om i tidningen, det var väl en röd bil vill jag minnas, det var en bild på en som låg uppochner i diket. Vilken tur hon hade i dubbel bemärkelse när det hände så nära er att ni kunde assistera lite. Hon ville kanske inte ha nån korv va?
Kör sällan den vägen mellan köpingen och St Hammarsjön så jag minns inte om det är grusväg eller oljegrus.
Jag blir lite avis på dej när du snackar om strömming, nystekt "sotare" med potatismos och lingon, finns inget godare.
Om jag känner mig stark nog i helgen så kanske vi också gör ett försök fast det blir ner mot O-hamn i så fall. Är ledig denna helgen och båtklubben har sjösättning i Figeholm och där ska vi vara på lördag men blir tid över på söndag em så tror jag att vi försöker oss på strömming då.
Skitfiske!