• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Finn ett fel!

F

F.d. 1997

Guest
Hittade denna bild. Men vad är det som är "fel" med den?

Bilagor

• NB1.jpg
    NB1.jpg
    65,7 KB · Visningar: 42
Sv: Finn ett fel!

Ser ut som om någon tagit tag i taket och gjort karossen högre. Någon som lekt med Photoshop?
Dessutom ser hjulen ut att sitta väl långt in under karossen.

Grattis Jägarn!
Det är en Fiat! Så "enkelt" var det. För mig var det boggiehjulen bak som jag reagerade på.
/David

Tja - bildet er av en N+B Flair fra 1998 til 2000 med tandemakse - dvs. drivverket er en Fiat med ALKO lavramme. Litt vanskelig å avgjøre ut i fra vinkelen om det er en 7100 eller 8000, men uansett så er stjerna i fronten helt feil.

Knugrone, det blir en liten guldstjärna till dig. Visst är det en Flair 7100 och i detta fall från 1998. Du kan N+B du!
/David

Priset är uppenbart fel. Rätt pris: € 59.800

Men om det är något i bilderna som avses.

Nedre fönsterregeln syns inte i spegelbilden?

Till den årsmodellen var det träskivor/skärbrädor över vaskhoarna?

Visst var det priset som var "fel". Några andra eventuella felaktigheter kan jag tyvärr inte uttala mig om. Undrar om säljaren blev nerringd. . . Som grädde på moset så var det en sponsrad annons.
/David

Tillbaka
Toppen