• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Avancerat Filtrera på Pris / Betyg

I det avancerade sökfiltret kan du filtrera på pris och betyg.
Det gör att du kan ange min/max pris för platser eller bara visa platser med ett snittbetyg som inte får underskridas.
Du hittar funktionen genom att först trycka på Meny uppe till vänster.
Därefter trycker du på Avancerad sök i vänsterspalten.
1621360451559.png
1. Vill du bara visa betalplatser skriver du in en summa i fältet Min pris.
Bara platser med högre pris än det du angivit kommer att visas på kartan när du trycker Visa på karta.
2. Vill du sätta ett tak för vad en plats kostar, skriv in vad du vill betala i fältet Max pris.
Bara platser som är billigare än det du angivit kommer att visas på kartan när du trycker på Visa på karta.
Bra att veta: I dessa fält anger du max/min pris i svenska kronor.
Uppdaterade valutakurser är inlagda i systemet och beräknar detta åt dig.
Anger du ett max pris på 100 så innebär det att alla platser som kostar under 100 SEK kommer att visas på kartan.
Platser med pris upp till 9.88 € kommer att visas i de länder med valutan Euro.
Platser med pris upp till 99,23 NOK kommer att visas för platser i Norge.
Platser med pris upp till 251,01 CZK kommer att visas i Tjeckien.
Och så vidare.

3. Filtrera på platsers betyg.
I fältet Min Snittbetyg skriver du in det betyg som du kräver att platserna ska ha när du trycker på Visa på karta.
Bra att veta/Vädjan:
Funktionen att kunna ge platser betyg är mycket ny och det kommer att ta tid innan funktionen blommar ut och kommer till sin rätt.
Därför är det mycket viktigt att alla vi användare hjälps åt tillsammans och betygsätter platserna.
Om ingen ger platserna betyg kommer ingen kunna använda denna filtrering på ett bra sätt.
Så ta gärna för vana att betygsätta alla platser du besöker, det går även bra att lägga till dem i efterhand. :)

När du inte vill filtrera på pris eller betyg längre, tryck på Nollställ.
Det går även bra att Nollställa med knappen i vänsterspalten.

avancerad_sök_pris_betyg.png
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen