• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fiatverkstad

Kånnkård

HBK Medlem
Inlägg
331
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1408
Medlemskap
2024
Efter att ha läst så många negativa inlägg om verkstäder som inte sköter sig så finns det också motsatsen.
Jag hade gjort om ett pris för byte av kopplingen på vår 5 tonnare. Jag fick ett pris som jag accepterade.
När vi så hämtade bilen kom en rejäl överraskning. Räkningen var på 1000:- MINDRE än uppgivet pris. Det kallar jag för beundransvärt. All heder till en sån verkstad.
Företaget. Det heter Agroma och finns i Billesholm. Av naturliga skäl så kan dom rekommenderas.
Med vänliga husbilshälsningar :D
Delteff
 
F

F.d. 54683

Guest
Sv: Fiatverkstad

Jag kan rekommendera Tibs bil i Eskilstuna. Trevligt bemötande och mycket bra hjälp med knepigt bromsfel.
 

bernt c

HBK Medlem
Inlägg
77
Kommun
Laholm
HBK-Nr
6332
Medlemskap
2024
Sv: Fiatverkstad

Kan oxå rekommendera Agroma varit där två gånger super duktig mekaniker o humana priser
 
T

TonyR

Guest
Sv: Fiatverkstad

Har precis haft husbilen i 6 veckor för byte av växellåda samt kontroll av varför bilen drar till höger, och att höger framhjul slår när man svänger till vänster, trots åtskilliga veckor så kom dom fram till att framfjädrarna var för klena på bilen.

Visade sig att det var en drivaxel som var kass när den blev kontrollerad av annan verkstad
Så att höja Agroma i Billesholm till skyarna vill jag inte.
 

lenmar

HBK Medlem
Inlägg
1.315
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2024
Sv: Fiatverkstad

Vill rekommendera Autoexperten i Mjölby. Bytte förra året båda drivaxlarna. Bra pris jämfört med lokala konkurrenter. Hade beställt tid kl 07.30 och då stod husbilen på deras lyft.
Kommer nästa år även byta olja där då deras priser är bra.
Lennart
 

Kånnkård

HBK Medlem
Inlägg
331
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1408
Medlemskap
2024
Sv: Fiatverkstad

Har precis haft husbilen i 6 veckor för byte av växellåda samt kontroll av varför bilen drar till höger, och att höger framhjul slår när man svänger till vänster, trots åtskilliga veckor så kom dom fram till att framfjädrarna var för klena på bilen.

Visade sig att det var en drivaxel som var kass när den blev kontrollerad av annan verkstad
Så att höja Agroma i Billesholm till skyarna vill jag inte.


Jag vill med mitt inlägg tala om att jag har blivit korrekt bemött. Hade verkstaden varit tvivelaktig hade man debiterat mig det överenskomna priset. Nu gjorde man inte det. Vilket besparade mig 1000:- Det räcker för mig att jag skall anlita dom fler gånger.
Att människor kan göra fel kallas för mänskligt. Det kommer alltid att bli fel när människor är inblandade. Det är bara robotar som aldrig gör fel.( om dom inte är felprogrammerade av människor)
Med vänliga husbilshälsningar :D
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.659
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Fiatverkstad

Billesholm är kända för bra jobb!
Finja utanför Hässleholm är en annan verkstad som har bra renommé.
 

sevallbo

HBK Medlem
Inlägg
386
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2024
Sv: Fiatverkstad

Förmodar du tänker på robotlådan då det gäller robotar ! Sevallbo
 
Toppen