• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiatverkstad i Gävle

lars o margareta

FD HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Fiatverkstad i Gävle

Finns en fiat service på kryddstigen ( har anlitat dom en gång vid ett katastofläge och jag blev nöjd ) och så finns det en till men jag har tappat adressen , men lugn bara så kommer det nån som vet....

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Finns en fiat service på kryddstigen ( har anlitat dom en gång vid ett katastofläge och jag blev nöjd ) och så finns det en till men jag har tappat adressen , men lugn bara så kommer det nån som vet....

Gävle bilteknik (kryddstigen) helt suveräna på husbilar, även Mekonomen vid Dahlboms bil gör oxå service, jag lämnade vår bil dit när vi bytte olja till Midland, var bara dom som hade det.

Mvh
Pelle

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Gävle bilteknik (kryddstigen) helt suveräna på husbilar, även Mekonomen vid Dahlboms bil gör oxå service, jag lämnade vår bil dit när vi bytte olja till Midland, var bara dom som hade det.

Mvh
Pelle

Har idag pratat med Gävle Bilteknik, Mekonomen och Thunbergs Bil i Gävle, men ingen av dem är auktoriserad FIAT Verkstad, men Både Bilteknik och Mekonomen välkomnar våra Fiatbilar. Thunbergs har endast service på Postens FIATbilar.

Vi behöver däremot en auktoriserad verkstad eftersom vi fått ett servicemeddelande som gäller kontroll av åtdragningsmomentet för bultförband mellan motor och växellåda.

Vad jag förstår, vår närmaste auktoriserade verkstad från Gävle räknat, är Uppsala.

Toppen