• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiatservice i Gävleområdet

Björkgren

FD HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
8661
Medlemskap
2024
Vid besök i Fiats monter på mässan fick jag info om att det äntligen finns Fiatservice i Gävleområdet.
Överhärde Rep. Det kommer säkert att bli bra, som det nu varit att närmaste Fiatservice legat minst tio mil bort har inte varit bra.

sevallbo

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2025
Sv: Fiatservice i Gävleområdet

Har ingen erfarenhet av Överhärde rep med nuvarande ägare , men det blir säkert bra . Själv åker jag till Dahlgrens Auto i Uppsala som jag anser vara en mycket bra verkstad . Sevallbo

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Bra om vi äntligen får en Fiatverkstad i närområdet.

Passar på med en liten varning.

Vår tidigare hb skulle in på förstaservice i våras, kontaktade Hedins Bil i Uppsala
och beställde servicen.

Kom sedan på att det var lite närmare till Borlänge och ringde Kroons Fordonsservice i Borlänge.

Blev lite förvånad när jag jämförde priserna, för exakt samma service:
Hedins Bil. 6700 kr
Kroons Fordonsservice ville 3200 kr, om jag kommer ihåg korrekt.

...... nu blev det varken Hedins eller Kroon eftersom vi bytte bil i våras, men Hedins kommer jag i alla fall inte besvära när det blir aktuellt nästa gång.

F

F.d. 19420

Guest

Hedins i Uppsala är svindyra på allt och inte har allting fungerat som de ska ang service av min arbetsbil. Dock är de bättre än Bilomatic, båda aukt Citroen verkstäder. Så lite pest eller kolera ;/

Toppen