• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiat Road assistance

Sv: Fiat Road assistance

Sett från Nordiskt perspektiv är det inte speciellt imponerande, - ännu.
Förutom 64 ställen i Danmark så står det 'under construction' på Sverige, Norge och Finland.

Hej!
Jag har hört om flera som fått hjälp ute i Europa och att det fungerar alldeles utmärkt även för svenska husbilar. Jag vet ingen som använt det i Sverige men det bör fungera även här. Frinumret fungerar dock inte utan man får ringa alternativnumret när man befinner sig i Sverige. Se serviceboken och mitt inlägg från oktober:

http://www.husbilsklubben.se/forums/t21766/

Hlsn
Evert H

Ja, men Fiats kostar inget utan ingår i garantin i 2 år fr.o.m årsmodell 2007, alltså på nya chassiet (X250). Sedan är det troligt att Fiat i sin tur använder sig av ADAC i Tyskland och Falcks i Sverige/Danmark o.s.v.

Efter ett telefonsamtal så är det dax att höja denna tråd. Tryck på länken överst!

Tillbaka
Toppen