• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fiat Ducato Maxi

F

F.d. 52972

Guest
Hej alla HB-are . Jag söker en el-kopplingchema
till en Fiat Ducato Maxi / 89. Eller om någon vet
var man kann hitta en dylig MVH Rolf.
 
F

F.d. 27368

Guest
Sv: Fiat Ducati Maxi

Har inte hittat något vettigt . Men är det nåt du vill veta så börjar ha koll på :swoon: . efter antal kontroller samt mätningar
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.586
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Fiat Ducati Maxi

Hej, i de här engelska rep.böckerna, i rätt enkelt utförande och A5 format så finns det en del elscheman med. Jag har inte bläddrat i boken som är till din bil (den översta) men de brukar vara helt ok.

Motor Books - Search Results

Det är dåligt med rep.böcker till Fiat Ducato men det finns även några på tyska och andra språk som brukar krångla till det för de flesta svenskar.

M.v.h. JANKRO.
 

peter nilsson

HBK Medlem
Inlägg
1.559
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2024
Sv: Fiat Ducati Maxi

http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/354526
Försökte göra en direktlänk. Vet inte riktigt om det fungerar. Men du kan isåfall klistra in adressen i adressfältet. Svårt det här med teknik ibland. Här år elschemat till Peugeot borde vara lika som på Fiat. Vet inte hur mycket det skiljer på årsmodellerna
Lycka till
Det fungerade med länken
 
Senast ändrad:
Toppen