Hej, om man kan meka lite med motorer och brukar byta kamremmar någon gång ibland, och vet hur man skall göra... eller inte göra, så är det väl rätt normalt för en tvärställd motor med 2,5 och 2,8'an mellan -95 och ca. -01. Inget underligt, tråkigt och rätt trångt.
Det finns ju märkningar och hål för styrstift m.m. om man vill använda dem. Samt alla drev m.m. sitter fast och är inte flytande. Med lite egna märkningar på gamla remmen och dreven kontra nya remmen så man är 150% säker på att allt hamnat rätt när man är klar så hör det väl till det lättare kanske, men lite krångligt/trångt.
I sådana där "riktiga" verkstadsanvisningar så tror jag det står. Beräknad tidsåtgång 1tim. 6min utan AC. Men det är nog om man gjort det sjutton gånger innan

.
---------------------------
PS. Efteråt så såg jag att det stog -88 och inte -98 som jag fick för mig

, sorry, men inlägget får stå kvar.
Men om det ändå är en Fiat så är det förhoppningsvis den liknande fiatmotor och kanske t.o.m. lite mindre trångt än efter -95.
Som bengtic påpekar nedan (tack) så fanns det rätt många olika motorer i de tidigare före -95, och det var även en större blandning om det stog Fiat, Peugeot, Citroën eller även Talbot (i England) i nosen på bilarna. Chassit var lika i alla, men motorerna blev en blandning.
I en så satt det två kamremmar m.m. och någon 2,8L motor fanns inte än, de kom först i slutet på nittiotalet.
---------------------------
M.v.h. JANKRO.