Greger & Astrid
HBK Medlem
Var sitter domkraften på 2010 ock hur ser den ut . på våran 2008 satt den under h stoll i en låda
Greger
Greger
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
egentligen handlade ju detta om domkraft men eftersom det ändå spårat ur kan jag berätta att jag under drygt 25 år haft en däckexpl.samt tre stålventiler som brustit.Facit,inte en mtr.utan reserv Har sen drygt sex år assistans men.Hej Håkan. Hur många tusen mil har du kört med husbilarna utan punka. Finns det någon orsak att dra omkring på ett reservhjul. Har du assistansförsäkring kan du väl ta smällen för ett nytt däck när punkan kommer om den gör det. Så resonerar jag, har aldrig haft en punka på husbilarna. Peppar peppar. Olle.![]()
Hej Håkan. Hur många tusen mil har du kört med husbilarna utan punka. Finns det någon orsak att dra omkring på ett reservhjul. Har du assistansförsäkring kan du väl ta smällen för ett nytt däck när punkan kommer om den gör det. Så resonerar jag, har aldrig haft en punka på husbilarna. Peppar peppar. Olle.![]()
Problemet är ju att stistiken hjäper inte alls, när man väl står där en lördagkväll på motorvägen med ett exploderat däck. Och då hjälper inga sprayburkar heller!
Vad kostar ett reservdäck till en husbil, komplett med fäg och allt?? Funderar starkt att investera i ett sådant.