Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jaha kan bara bekräfta det som någon sa lägg en slant till på husbilen så fär du en bil du är nöjd med.Körde 300 mil med den förra över hardangervidda och vidare till Bergen.Därifrån vidare till Ystad och sen upp till Västerås.Där bytte vi husbil.Den gamla var helt okay men att samtala med varandra gick inte under färd och varför ska vi som är två stycken ha en stor bil med 6 bäddplatser.
Nåväl vi lade dubbelt mot för vad vi betalat för den gamla och ångrar oss inte.Vi köpte en burstner halv intregerad med alko chassi och vilken skillnad nu går den inte som en orm längre.Att kunna sätta på fart hållaren och bara njuta gör ju inte saken sämre och disel förbrukningen sjönk från 1,1 till 0,95 fast jag kör med farthållare i 100 kmh och inte 80 kmh för att hålla nere förbrukningen.Ac både bak och fram känns oxå som en ren lyx efter att ha svettats i 300 mil utan.