• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fest i kväll !

F

F.d. 5106

Guest
Det är sådan tur att sonen förser pappa med fin fisk nu när "pappan" är för upptagen (lat) för att fiska...
Just nedkommen från Sundsvall trakten dimper denna middag ned till oss :p:
Nu blir det pressad potatis och varm gräddsås till den smörstekta rödingen i kväll !

Åhh... vilken duktig pappa som uppfostrat denna super-fiskare :D

by047-2.jpg
 

bror.axelson

HBK Medlem
Inlägg
4.381
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2024
Sv: Fest i kväll !

Låt det väl smaka Lasse och tänk inte på vem som jobbat och dragit upp firren eller ens transporterat den hem till dig:D:D:D.
Trevlig kväll och smaklig måltid
Hälsningar Bror
 
F

F.d. 5106

Guest
Sv: Fest i kväll !

Låt det väl smaka Lasse och tänk inte på vem som jobbat och dragit upp firren eller ens transporterat den hem till dig:D:D:D.
Trevlig kväll och smaklig måltid
Hälsningar Bror

Hehehe... Nej vi ska inte tänka på något sådant :D Precis öppnat en flaska vitt och börjat skala pääron (potatis)

Men så är det ju, det är dax för oss att skörda av det vi "fött upp" :wink: Hahaha....
 

quest

HBK Medlem
Inlägg
477
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2024
Sv: Fest i kväll !

Röding är ju så "hondans" gott. Finns ingen att fiska i Rönneå.:bock:
 
F

F.d. 5106

Guest
Sv: Fest i kväll !

Röding är ju så "hondans" gott. Finns ingen att fiska i Rönneå.:bock:

Njaei... ingen Röding, men jag har fått fina havsöringar där en midsommar :rolleyes:
och om en månad kan ni ta upp fin-fin Lax där ;) på med en Spin-N-Glow så är middagen räddad :)
 
Toppen