Sv: Felplacerad taklucka
Jag trodde du passade på och byggde en manlucka

Om du tar in bilderna i en vanlig dator med windows ska det bara vara att klicka på dom och så dyker de upp. Längst ner finns det en pil höger vänster som lägger den rätt.
Krånglar det kan du klicka på ursprunglig storlek så ska den bli som den egentligen är.
Antagligen har du en automatisk inställning på kameran som vänder på bilderna oavsett hur du håller kameran och då blir det fel för du blir lurad om du har kameran på högkant. Bara att stänga av den om du hittar den. Det är mycke grejer på ett järnspettt nu för tiden.
När jag gjorde sånt där med trä på flygplan så varvade jag vitlim med att häfta med superlim istället för dina skruv.
Fördelen med att bara ha sika är att du förmodligen kan värma sikan med värmepistol så det blir mjukt och pilla bort plåten det brukar gå med många limmer t.o.m. vanligt snickarlim på trä och epoxilim.
Det brukar alltid bli några popnit som inte tar eller trycker sönder hålet, tror det är därför folk använder aluminiumnit för att de är lätta att sätta dit på vanlig plåt inte alla som vet om galvaniska element.
Utom konstruktörerna som ofta bygger in sånt för att saker ska gå sönder efter en viss tid när alla garantiner gått ut, samma orsak som de bygger in laddbara batterier så man måste lämna in för att byta dom och då blir det bättre att köpa nytt.