• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fel på bodelsdörren

D

Deleted member 11118

Guest
Sitter på Il d´Oleron och upptäcker när jag skall låsa bodelsdörren med nyckel att det inte går, låset bara går runt och runt. Det går att låsa inneifrån när det är gjort går det inte ta sig in genom bodelsdörren, (ingen tjuv klarar detta utan kofot). Använder dörrarna fram eftersom husbilen är en halvintregerad Adria Matix Suprem 2012. Blir väl kontakta säljaren när jag kommer hem, för problemet är inte så stort. Typiskt. Vet någon vad som kan ha hänt?

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Fel på bodelsdörren

Ikke uvanlig at skruven som kobler nykkel til resten av mekanismen ramler ur.
Den blir oftest liggende pent innenfor dekselet innvendig, 5 min jobb.

D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Fel på bodelsdörren

Problemet är att jag är fulständigt ohändig och jag vågar inte benda i plasten något kan ju gå sönder så jag får nog vänta på någon som vet hur man gör och vågar ta av plasten. Har man aldrig gjort det förr är man extra försiktig

Toppen