F
F.d. 4556
Guest
Någon som vet om dessa är bra på husbil. Har länsförsäkringar annars, men de har efter vad jag förstår ingen sådan försäkring
. Vår bil är 3,5 ton.
Kenneth
Kenneth
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej!Hej
Vi har också länet med Falks assistansförsäkring som komplement. Vi har dock inte behövt nyttja den än som tur är. (knock on wood).
/Per
Hej Kenneth och grattis på dagen!Någon som vet om dessa är bra på husbil. Har länsförsäkringar annars, men de har efter vad jag förstår ingen sådan försäkring. Vår bil är 3,5 ton.
Kenneth
Jag frågar vad kostar denna extra försäkring blir som ett komplement till länsförsäkringar som jag har MVH Edling på Öland 4957hej!
Har använt falcks 2 gånger en i tyskland när bilnycklarna blev inlåsta, och en här hemma
när bilen inte startade, så jag är mycket nöjd med denna försäkring
rolle17